Nejaušs joks

Šausmīgi neveikli :D Džekiņš tīņa vecumā atnāk uz aptieku un grib nopirkt prezervatīvu. Aptiekārs paskatās uz puišeli un pasmaida. — Man....

Šausmīgi neveikli :D
Džekiņš tīņa vecumā
atnāk uz aptieku un grib
nopirkt prezervatīvu.
Aptiekārs paskatās uz
puišeli un pasmaida.
— Man... man jāiet
vakariņās pie savas
draudzenes, — viņš
taisnojas, — un nekad
nevar zināt, pēkšņi
gaisotne var kļūt ļoti
intīma, un...
Aptiekārs iedod džekiņam
prezervatīvu, tas samaksā
un dodas prom. Pēc
piecām minūtēm džekiņš ir
atpakaļ un lūdz vēl vienu
prezervatīvu.
— Atcerējos nupat, ka
manas draudzenes māsīca
arī tur būs. Viņa esot
baigā skaistule, varbūt es
viņai iepatikšos... Labāk
iegādāties vēl vienu.
Ziniet, labāk dodiet uzreiz
divus. Esmu dzirdējis, ka
viņas māte ir kā traka pēc
jauniem puišiem... Kas to
lai zina, varbūt iepatikšos
arī viņai.
Vakarā pie vakariņu galda
ir sasēdusies visa
draudzenes ģimene.
Džeks pats neko nav
teicis, tikai sēž klusiņām.
Visbeidzot draudzene
saka:
— Tu neesi bildis ne
vārda, nezināju, ka esi tik
kautrīgs.
— Un es nezināju, ka tavs
tēvs ir aptiekārs!
19283640259721764905562879897168367942

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru