Nejaušs joks

Satiekas Krievs, Anglis un Itālietis un sāk lielīties kā nogalinājuši savas sievasmātes: Anglis: Es savai sievas mātei rīta tējā ielēju i...

Satiekas Krievs, Anglis un Itālietis un sāk lielīties kā nogalinājuši savas sievasmātes:
Anglis:"Es savai sievas mātei rīta tējā ielēju indi un experti secināja ka viņa mirusi no infarkta!"
Itālis:"Bet es savai sievas matei nopirku Ferrari un salauzu tam bremzes, un viņa nositās!"
Krievs:"Toties es aizgāju uz aptieku un nopirku daudz aspirīna..."
Anglis:"nu un!?"
Krievs:"Ko nu un, es no tiem aspirīniem uztaisiju vienu lielu ASPIRĪNU!"
Itālis:"NU UN!?
Krievs:"KO NU UN!, es to tableti noliku virtuvē uz galda, un kad sievas māte ienāk virtuvē un ierauga lielo tableti un saka: "Vai cik liels Aspirīns!", bet es tai pielavos no aizmugures un ar CIRVI, UN AR CIRVI, UN AR CIRVI!!!!"
19283640259721764904168459914549509829

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru