Nejaušs joks

1. Ko dzied melnādainais, kad mazgājas dušā? - Es nevaru būt balts, jo tas nav iespējams.. 2. Visstulbākais veids kā nokļūt ellē: paklupt...

1. Ko dzied melnādainais, kad mazgājas dušā? - "Es nevaru būt
balts, jo tas nav iespējams.."
2. Visstulbākais veids kā nokļūt ellē: paklupt uz Paradīzes sliekšņa
un kā ierasti pateikt: bļ..!
3. Ja darba dzīve ir skumja, tad vismaz alga ir smieklīga
4. - Kas jāsaka, kad saņem algu? - Sveika, mana maziņā!
5. Vecāki pirmklasnieku velk uz skolu. Viņš spirinās pretī un kliedz: -
Divpadsmit gadi. Par ko...????
6. - Mīļā, ko tev uzdāvināt? - Absolūti vienalga! Tikai, lai iekšā būtu
automātiskā kārba un navigācijas sistēma!
7. Visa Eiropa pāriet uz eiro, bet Latvija domā pāriet uz taloniem...
8. Объявление: " Выйду замуж на время кризиса, Говорю тихa,
готовлю вкусно, голова не болит
9. Čukča brauc ar taksi. Pēc brauciena čukčam prasa divus latus,
bet viņš iedod tikai vienu latu un piebilst: - Neaizmirsti, ka tu arī brauci!
10. Izpildot ienākuma deklarāciju, neaizmirsti ailē "APGĀDĀJAMIE"
ierakstīt "VALSTS"
11. Dzert vajag ar mēru un ar prezidentu!
12. Ar ko atšķiras futbols no dzeršanas? - Futbolā pēc "auta" seko
"iemetiens", bet dzeršanā pēc "iemetiena" seko "auts".
13. Jaunais miljonārs saka zīlniecei: Es sapņoju, ka esmu
kartupelis, ko tas nozīmē? Zīlniece: vai nu tevi pavasarī iesēdinās vai
rudenī novāks.
14. Man ir vienalga, ka man runā aiz muguras, jo ja jau runā aiz
muguras, tas nozīmē, ka es esmu priekšā..
15. Baznīca saka, ka alkohols esot mūsu ienaidnieks! Bet Bībelē
stāv rakstīts - iemīli savu ienaidnieku, kā sevi pašu!
16. Blondīne zvana uz lidostu.- Labdien, cik ilgi ir jālido no Rīgas līdz
ANTARKTĪDAI? - vienu mirklīti! - Paldies.
17. Kad es skatos uz jūru es redzu tevi, kad es skatos uz sauli es
redzu tevi, kad es skatos uz mēnesi es redzu tevi. Varbūt pavāksies
malā!
18. Tikai students var būt divās vietās vienlaicīgi - sesijā un pakaļā..
19. Bībele māca mīlēt savu tuvāko, Kama-Sutra māca, kā to darīt
20. Galvenais ceļš ir tas, pa kuru pārvietojas BMW. Gadījumā, ja pie
krustojuma piebrauc divi BMW, galveno ceļu nosaka pēc dzinēja tilpuma
19283640259721764908129047307724938735

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru