Nejaušs joks

Autobrauceju aptur policists. - Jus zinat ka braucat uz 160? - Ja, es esmu nedaudz iedzeris... - Uzradiet savas tiesibas! - Man nav, man ...

Autobrauceju aptur policists.
- Jus zinat ka braucat uz 160?
- Ja, es esmu nedaudz iedzeris...
- Uzradiet savas tiesibas!
- Man nav, man atnema, jo es notriecu gajeju.
- Tad uzradiet tehnisko pasi! -
Ai, tas man ari nav, jo masina ir zagta.
- Nu paskatieties bardacoka, varbut tur ir!
- Ne nav, tur ir tikai pistole.
- Kada pistole ?!?!
- Nu es ar vinu nosavu to liki, kas atrodas bagaznieka.
Policists ne pa jokam sabijies, izsauc papildspekus. Policijas priekšnieks pieiet pie autovaditaja.
- Jusu tiesibas!
- Ludzu!(iedod)
- Jusu tehnisko pasi!
- Ludzu!(iedod)
Prieksnieks parbauda bardacoku un bagaznieku - abi tuksi. Vins pieiet pie autovaditaja.
- Atvainojiet ludzu, man te stastija, ka jus esot piedzeries, un jums asot likis bagaznieka utt.
- Nu ziniet, ta jau jums vel iestastis ka es uz 16o km/h braucu!
19283640259721764901689019311963023000

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru