Nejaušs joks

Kāds draugs prasa otram, -Zini, man ir draudzene, bet es nezinu vai man pracēties, vai nē? -Nu ko, ja tu precēsies būs slikti, tonča sa...


Kāds draugs prasa otram,
-Zini, man ir draudzene, bet es nezinu vai man pracēties, vai nē?
-Nu ko, ja tu precēsies būs slikti, tonča
saku būs slikti, bet ja neprecēsies ir divi varianti, - vai nu tu nokļūsi ellē, vai paradīzē.Ja tu nokļūsi paradīzē tad nebūs labi, saku nebūs labi, ja nokļūsi ellē ir divi varianti, - vai nu tevi samals toletes papīrā, vai ziepēs. Ja tevi tamals ziepēs tad toč ir baigās ziepes, bet ja tevi samals toletes papīrā, tad ir divi varianti, - vai nu tu nonāksi sieviešu toletē, vai vīriešu toletē. Ja tu nonāksi vīriešu toletē tad būs ļoti traki, pilnīgi traki, bet ja tu nonāksi sieviešu toletē, tad nafigam tev precēties!!!
19283640259721764901804187225995046023

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru