Nejaušs joks

-Čau! -ko? -Kā iet? - Un tev tas interesē? -Ko dari? - Lasu tavu stulbo vēstuli. -Negribi iepazīties? - Da jau skrienu pie tevis... -Kur ...

-Čau!
-ko?
-Kā iet?
- Un tev tas interesē?
-Ko dari?
- Lasu tavu stulbo vēstuli.
-Negribi iepazīties?
- Da jau skrienu pie tevis...
-Kur tu dzīvo?
- Precīzu adresi vai pietiks ar kontinentu?
-Kāpēc tu esi tik Rupja?
- Tāpēc ka man tētis neļauj sarakstīties ar pretīgiem cilvēkiem.
-Tu māki runāt igauniski?
- Tu māki neuzdot debīlus jautājumus?
-cik tev ir gadi?
-Būs 20, bet pagaidām 12.
-tev godīgi ir 12 gadi?
- nē es to vien daru kā jokoju, tu vēl nevārties no smiekliem pa grīdu?
-Tu izskaties vecāka
- Tu izskatījies gudrāks ;]
-Tev mati ir melni vai brūni?
- Sarkani, tu esi daltoniķis vai vienkārši stulbs?
-Es tevi man liekas kaut kur esmu redzējis
- Forši, tagad skrien un stāsti to visiem.
-Tu esi iedomīga?
- Tu vēl to neesi pamanījis?
-Kādā krāsā tev ir acis?
- Tev melnbalts monitors?
-Visas blondīnes ir tik nerunīgas vai tikai tu?
- visi Jāņi/ armandi/ Juri ir tik stulbi vai tikai tu?
-Tev ir draugs?
- Man ir daudz draugi...
-Tev ir džeks?
-A tev ir smadzenes?
-Tev smukas bildes albumā.
- Jā, es zinu, varbūt ieliec savējā arī kādu? tad tev arī būs smukas.
-Tev kāds ir teicis ka esi skaista?
-A tev to kāds ir teicis? Nē? nu vismaz tev neviens nemelo.
-Tu esi Caca?
-Jā, un ja tev nav BMW X6 tad Ej ieskrienies.
-Tu esi emo?
- Jā, un netraucē man es raudu.
-Kapēc tev ir tik dīvains vārds?
- Kapēc tevi mamma bērnībā piecreiz pēc kārtas netīšām izmeta no rokām?
-Kāpēc tu neatbildi?
- Es izskatos pēc 1188 aģentes?
-Iekomentēsi manu albūmiņu?
- Ok, tikai apsoli ka nedzēsīsi komentārus ārā.

:D:D
19283640259721764904515685040872939208

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru