Nejaušs joks

Cūkmiestiņā Trijos slotaskātos divi satikušies pie viena galdiņa un skatās viens uz otru. – Es taču tevi esmu kaut kur redzējis, – viens ...

Cūkmiestiņā "Trijos slotaskātos" divi satikušies pie viena galdiņa un skatās viens uz otru.
– Es taču tevi esmu kaut kur redzējis, – viens saka.
– Es tevi arī, – atsaka otrs.
– Iedzersim par to! – Sacīts darīts. Sēž vēl brīdi. Pirmais:
– Man tagad jau ir 21 gads.
– Man arī! Iedzersim! – Atkal abi iedzer.
– Zini, es reiz mācījos Cūkkārpā, – tā pirmais.
– Es arī! – otrais. – Iedzersim!
Tikām pie bāra letes Rosmerta madāmai viens no apmeklētājiem jautā:
– Vai te tādas tikšanās notiek bieži? Tik aizkustinoši!
Rosmerta madāma uzmet skatu un nosaka:
– Nu, jā, Vīzliju dvīņi atkal satikušies!...
19283640259721764905892573305111681599

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru