Nejaušs joks

Devās vīrelis zvejot un noķēra zelta zivtiņu. Un sāka lūgties zivtiņa vīreli: Atlaid mani atpakaļ jūrā, es par sevi labi samaksāšu - izpi...

Devās vīrelis zvejot un noķēra zelta zivtiņu.
Un sāka lūgties zivtiņa vīreli: "Atlaid mani atpakaļ jūrā, es par sevi labi samaksāšu - izpildīšu trīs tavas vēlēšanās!"
Paskatījās vīrelis uz zivtiņu - maziņa, skaista: "Ko no tevis ņemt? Peldi vien atpakaļ jūrā, izklaidējies - man nav vajadzīga tava dārgā izpirkuma maksa!" Un devās vīrelis mājās.
Ilgi, neilgi, te ierauga - stāv skaists balts Mersedess. Un nodomāja vīrelis: "Ak, kaut man tāds būtu". Un uzreiz Mersedes kļuva viņa. Viņš iesēdās mašīnā un brauca tālāk. Skatās, stāv liela skaista villa. Un nodomāja vīrelis: "Ak, kaut tā būtu manējā". Nepaspēja pat kārtīgi apdomāties, te kalpi jau ver viņa priekšā vārtus vaļā.
Iegāja vīrelis savā villā, pārģērbās, paņēma naudu un devās uz restorānu nosvinēt priecīgo notikumu. Iegājis restorānā, ieraudzīja tajā apburoši skaistu sievieti un nodomāja: "Ak, kaut es varētu piekļauties viņas krūtīm un tā visu mūžu!"
Nepaspēja pat apdomāties, kā… pārvērtās viņš par krūšturi!
Tad nu iedzersim par to, lai vīrietis nekad nepārvērstos par lupatu
19283640259721764904543575838463936836

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru