Nejaušs joks

Dater, kad es esmu kopā ar sievu, man loceklis visu laiku uz zābakiem skatās! uzlieciet zābakus uz skapja..Nākamais! - Dakter, man pārmai...

Dater, kad es esmu kopā ar sievu, man loceklis visu laiku uz zābakiem
skatās!
uzlieciet zābakus uz skapja..Nākamais!
- Dakter, man pārmaiņus sāp te galva, te pakaļa!

- Te būs tabletītes, pārlauziet uz pusēm un dzeriet pārmaiņus! Nākamais!

- Dakter, es visu laiku no kaut kā baidos, bez nekāda iemesla!

- Māsiņ, purgenu! Izdzersiet, būs jums iemesls. Nākamais!

- Dakter, es čurāju ar divām strūklām!

- Ielieciet tur pogu, būs četras. Nākamais!

- Dakter, man ir klepus.

- Māsiņ, purgenu! Tagad nekleposiet, pat nemēģināsiet. Nākamais!

- Dakter, man visu laiku ir caureja, 10 reizes dienā skraidu uz tualeti.

- Māsiņ, purgenu! Vairs neskraidīsiet, tur arī dzīvosiet! Nākamais!

- Dakter, kāja slikti saaugusi pēc lūzuma. Ar kruķiem jāstaigā.

- Māsiņ, purgenu! Tūliņ kruķus metīsiet pie malas. Un skriesiet! Nākamais!

- Dakter, es katru rītu TUR atrodu nelielu pastmarku! Paskatieties, jau
veselu albumu esmu sakrājusi.

- Tās nav markas, bet uzlīmes no banāniem. Te būs norīkojums pie okulista.
Nākamais!

- Dakter, mani nezin kāpēc neviens neievēro…

- Nākamais!

- Es strādāju kā zirgs, ēdu kā cūka, piekūstu kā suns - ko man darīt?

- Nezinu, neesmu veterinārs… Nākamais!

- Dakter, palīdziet, es čurāju karstu!

- Izņemiet pirkstus no rozetes! Nākamais!

- Dakter, man zobi nodzeltējuši!

- Tādā gadījumā jums piestāvēs brūna kaklasaite. Nākamais!

- Dakter, man ar kājām slikti!

- Ar kājām ir labi, slikti ir bez kājām… Nākamais!

- Dakter, katru reizi, kad nošķaudos, izjūtu orgasmu! Ko man darīt?

- Hm… Šņauciet tabaku! Nākamais!

- Dakter, palīdziet, man jau 28 gadi, bet intīmās vietās mati neaug!

- Cik reizes nedēļā nodarbojaties ar seksu?

- Nu, 30 - 40 reizes…

- Uz maģistrālēm arī zāle neaug! Nākamais…
19283640259721764905931719350040319357

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru