Nejaušs joks

Džeks atnāk uz cirku un saka tā direktoram: -Ņemiet mani darbā.Man ir ļoti oriģināls priekšnesums. -Ko jūs protat darīt? -Varu no cirka k...

Džeks atnāk uz cirku un saka tā direktoram:
-Ņemiet mani darbā.Man ir ļoti oriģināls priekšnesums.
-Ko jūs protat darīt?
-Varu no cirka kupola ielēkt šampanieša pudelē, kura nolikta arēnā.
-Tas nevar būt!Tas ir neiespējami!Parādiet!
noliek pudeli arēnas vidū, džeks uzlien cirka kupolā, nolec un...trāpa tieši pudelē.
Pārsteigtais cirka direktors prasa:
-Nē, te kaut kas nav tā.Te jābūt kādam knifam.
-Nu labi.Es jums pastāstīšu.Patiesībā tiešām ir vien neliels knifs.Lieta tāda:kad es lecu, es zem sevis palieku mazmazītiņu trekterīti, bet tad jau pudelē netrāpīt nav iespējams.
19283640259721764909084740707306089217

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru