Nejaušs joks

Dzekins tina vecuma atnak uz aptieku un grib nopirkt prezervativu. Aptiekars paskatas uz puiseli un pasmaida... - Man... man jaiet vakari...

Dzekins tina vecuma atnak uz aptieku un grib nopirkt prezervativu. Aptiekars paskatas uz puiseli un pasmaida...
- Man... man jaiet vakarinas pie savas draudzenes, - taisnojas zekins - un nekad nevar zinat... peksni gaisotne var klut loti intima un...

Aptiekars iedod dzekinam prezervativu, tas samaksa un dodas prom.

Pec piecam minutem dzekins ir atpakal un ludz vel vienu prezervativu.

- Atcerejos nupat, ka manas draudzenes masica ari tur bus. Vina esot baiga skaistule. Varbut es vinai iepatiksos... Visadam gadijumam labak ir nodrosinaties un iegadaties vel vienu...

Dzekins noglaba otru prezervativu kabata, samaksa un dodas prom...

Tacu jau pec brizas ir atpakal.

-Zinat, es padomaju un nolemu, ka labak ir nodrosinaties velreiz. Esmu dzirdejis, ka vinas mate ir ka traka pec jauniem puisiem, un kas to lai zin, varbut, ka iepatiksos ari vinai.

Vakara, pie vakarinu galda ir sasedusi visa dzekina draudzenes gimene. Vins visu laiku kluse, nav bildis ne pusplesta varda. Vakarinu nobeiguma draudzenite jauta dzekinam sminot:
kautrigs!

- Hei, dzekin! Tu neesi bildis ne varda! Nezinaju, ka esi tik
- Un es nezinaju, ka tavs tevs ir aptiekars!!!
19283640259721764908484838432275918517

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru