Nejaušs joks

— Es kopā ar jums jūtos tik gudra! — Jūs esat tāds nopietns, apdomīgs… Laikam no ieslodzījuma? — Jums uz krekla skaista lūpu krāsa. — Kas...

— Es kopā ar jums jūtos tik gudra!

— Jūs esat tāds nopietns, apdomīgs… Laikam no ieslodzījuma?

— Jums uz krekla skaista lūpu krāsa.

— Kas jums tāds garšīgs palicis bārdā?

— Es pat nezināju, ka tik skaistas zeķes ražo...

— Jums viss ķermenis ir tik spalvains vai tikai nāsis?

— Jūs krekliņu padusēs speciāli samitrinājāt?

— Jums mētelis ir ar īsām piedurknēm vai vienkārši vecs?

— Jums ir tik raupjas rokas! Jūs laikam esat rakstnieks.

— Jūs otru pudeli arī varēsiet izdzert?

— Jūs uz mani skatāties tā, it kā es jau būtu kaila.

— Ar jums ir tik labi, tik droši, vai jums vēl daudz naudas atlicis?
19283640259721764905010872116774882919

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru