Nejaušs joks

Kāds vīrs, ejot pa pludmali, atrod pudeli.Viņš to paberzē, un parādās džins. -Es tev piešķiru trīs vēlēšanās.Bet ir viens noteikums.Es es...

Kāds vīrs, ejot pa pludmali, atrod pudeli.Viņš to paberzē, un parādās džins.
-Es tev piešķiru trīs vēlēšanās.Bet ir viens noteikums.Es esmu advokātu džins.Tas nozīmē, ka visu, ko vēlēsies, saņems arī katrs advokāts zemes virsū-tikai divkāršā apmērā.
Vīrs brītiņu padomā un saka:
-Mana pirmā vēlēšanās ir saņemt desmit miļonus dolārus.
Acumirklī džins viņam piešķir rēķinu Šveices bankā, kur pārskaitīti 10000000$.
-Bet katrs advokāts šajā brīdī saņem 20000000$.
-Es vienmēr esmu gribējis Ferrari.Tā ir mana otra vēlēšanās.
Acumirklī parādās Ferrari.
-Bet katrs advokāts saņem divus Ferrari.Un kāda ir tava trešā vēlēšanās?
-Es vienmēr esmu vēlējies ziedot nieri transplantācijai...
19283640259721764903692292995719850400

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru