Nejaušs joks

Kāds vīrietis pēc nāves nokļuvis ellē, kur velni viņam piedāvā pastaigāt apkārt un izvēlēties sev sodu. Viņš staigā un vēro apkārt notiek...

Kāds vīrietis pēc nāves nokļuvis ellē, kur velni viņam piedāvā pastaigāt apkārt un izvēlēties sev sodu. Viņš staigā un vēro apkārt notiekošo – vieni grēcinieki vārās katlos, citi stiepj smagus akmeņus, līdz pamana simpātisku meiteni taisām noskrandušam bezpajumtniekam minetu. Vīrietis uzreiz iesaucas:
- Jā , šī lieta man derēs!!!
Viens no velniem pieiet pie meitenes un saka:
- Dārgumiņ, tev ieradusies maiņa!!!




Satiekās divi peņi - jaunais un vecais.
Vecais:
- Man tagad labi, aizgāju pensijā, tagad naktīs mierīgi guļu, neviens neceļ augšā!
Jaunais:
- Tev gan veicās, es gan - kā tikko aizmiegu, mani atkal modina...
Vecais:
- Bet tu neccelies!
Jaunais:
- Aha, mēģināju, gandrīz mani apēda!



Pensionārs, ejot garām prostitūtai, kura stāv uz ielas, uzmet tai īslaicīgu skatienu, un viņa saka pensionāram:
- 50 dolāri ar prezervatīvu, 100 dolāri bez prezervatīva.
Pensionārs, smīnot:
- Es tev došu 200 dolārus, ja tu to man uzvilksi!



19283640259721764905745346325981364896

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru