Nejaušs joks

Mācītājs, kuram ļoti patīk grādīgais uzkāpj kancelejā.Jālasa sprediķis, bet šis jūt būs grūti un iedzert arī vēl gribas.... -Ļaudis, vai ...

Mācītājs, kuram ļoti patīk grādīgais uzkāpj kancelejā.Jālasa sprediķis, bet šis jūt būs grūti un iedzert arī vēl gribas....
-Ļaudis, vai jūs zināt par ko es šodien jums stāstīšu?
-Nē-...(visi protams atbild)
-Nu tad man ar tādiem nav ko runāt!.....(un aiziet)
Nākamajā dienā...Tas pats.
-Ļaudis, vai jūs zināt par ko es jums šodien stāstīšu?
-(atnākušie grib būt par vakardienu gudrāki un atbild)....Jā!
-Tad kāda jēga man runāt!....(un aiziet)
Trešajā dienā.
-Ļaudis, vai zināt, ko es jums šodien stāstīšu?
-(atnākušie grib būt vēl gudrāki par iepriekšējo dienu, tāpēc puse saka-JĀ, otra puse saka-NĒ)
-Nu tad tie, kas zin, lai pastāsta tiem , kas nezin!...(un aiziet)

19283640259721764907497881266449675463

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru