Nejaušs joks

Padzīvojis laulāts pāris brauc pa lauku ceļu. Laiks labs, steigties nekur nevajag, tāpēc brauc apmēram 60 km/h. Vīrs pie stūres, sieva bl...

Padzīvojis laulāts pāris brauc pa lauku ceļu. Laiks labs, steigties nekur nevajag, tāpēc
brauc apmēram 60 km/h. Vīrs pie stūres, sieva blakus. Pēkšņi sieva saka: "dārgais, mēs esam
precējušies nu jau 15 gadus. Bet šodien es nolēmu tev pateikt, ka vēlos šķirties.
Vīrs neko neatbild, tikai pakāpeniski palielina ātrumu līdz 70 km/h.
Un vēl, saka sieva, es nevēlos, lai tu mani atrunātu, tas ir izlemts. Es guļu ar tavu labāko
draugu un viņš ir daudz labāks mīļākais par tevi.
Vīrs atkal neko nesaka, tikai palielina ātrumu līdz 80 km/h
- un vēl es sev paņemu mūsu māju!
Vīrs klusējot palielina ātrumu līdz 100 km/h
- un arī mašīnu
Ātrums sasniedz jau 110 km/h. Ceļš iet lejā no kalna un tālāk zem viadukta. Neko nesakot vīrs pagriež
auto stūri tā, lai tas trāpītu tieši tilta balstā.
Skatoties uz vīru sieva jautā:
- bet tev nekā nevajag?
- nē, man jau viss ir.
- un kas tas būtu?
- (sekundi pirms trieciena) drošības spilvens
19283640259721764901935850657838692991

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru