Nejaušs joks

Es braucu autobusā, un man japajautā blakus stāvošajam, lai padod konduktorei naudu biļetei. Kā viņu uzrunāt - tu vai jūs? Sāku spriest l...

Es braucu autobusā, un man japajautā blakus stāvošajam, lai padod konduktorei naudu biļetei. Kā viņu uzrunāt - tu vai jūs?
Sāku spriest loģiski.
Šis autobus ir expresis, un - ja šis vīrietis neizkāpa iepriekšējā pieturā, viņš dodas uz manu mikrorajonu.
Rokās ir ziedi, tātad pie sievietes.
Ziedi ir skaisti - sieviete arī ir skaista.
Manā mikrorajona ir tikai 2 skaistas sievietes - mana sieva un mana mīļākā.
Pie mīļākās viņš nebrauc, jo tur dodos es pats.
Tātad brauc pie manas sievas.
Viņai ir 2 mīļākie - Juris un Kārlis.
Kārlis pašreiz ir komandējumā.
Klau, Juri, esi tika labs un padod konduktorei naudu!
Blakus stāvošais vīrietis pārsteigts jautā:
- Kā jūs mani pazīstat?
19283640259721764908920538724296464925

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru