Nejaušs joks

Puika prasa tēvam-tēt, kas ir politika.Tēvs saka-iedomājies tā-es pelnu visiem jums naudu, tātad es esmu finanšu ministrija. Mamma tērē, ...

Puika prasa tēvam-tēt, kas ir politika.Tēvs saka-iedomājies tā-es pelnu visiem jums naudu, tātad es esmu finanšu ministrija. Mamma tērē, tātad viņa ir valdība. Vecaistēvs seko, lai mājās ir kārtība, tātad viņš ir ārodbiedrība, mūsu mālkalpotāja visu tīra un mazgā , tātad tā ir uzņēmēji un strādnieki. Mēs to visu darām priekš tevis , tātad tu esi tauta, bet tavs mazais brālītis ir visa mūsu nākotne. Puika naktī pamostas no tā, ka mazis brālītis raud. Viņš iet modināt mammu, bet tā neceļās, tad viņš iet meklēt tēvu, bet tas pa to laiku drāž mājsaimnieci virtuvē, bet vecaistēvs lūr pa durvju šķirbu.Puika aiziet gulēt un no rīta saka tēvam- tēt es tagad zinu, kas ir politika. Politika ir tas, ka finanšu ministrija drāž uzņēmējus un strādniekus, valdība tikmēr guļ, un ārodbiedrība uz to visu skatās caur pirkstiem, jo visiem nospļauties uz tautu un mūsu sūdos iegrimušo nākotni.
19283640259721764906658071937769981422

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru