Nejaušs joks

Riska veidi: * Amerikāņu risks. Autosacīkstes uz ātrumu. Vienai no desmit automašīnam ir bojātas bremzes. * Franču risks. Sekss bez izsar...

Riska veidi:
* Amerikāņu risks. Autosacīkstes uz ātrumu. Vienai no desmit automašīnam ir bojātas bremzes.
* Franču risks. Sekss bez izsargāšanās grupā ar desmit sievietēm. Vienai no desmit ir AIDS.
* Krievu risks. Politisku anekdošu stāstīšana desmit cilvēku grupai. Viens no desmit ir informators.
...................
Trako namā trakie galīgi vairs nav valdāmi. Ārsts sauc: Es jūs atvasināšu! Es jūs integrēšu!" Visi nobīstas un paliek pavisam rātni, izņemot vienu. Ārsts atk­ārto savus draudus, bet šim ne silts, ne auksts. Ārsts jautā: "Vai tu nemaz nebaidies?"
- Nē, jo es esmu e pakāpē x!
..............................
Iet pa ielu narkomāns, skatās mazs zēns sēž uz zālītes un gauži raud, jo ir pazaudējis ripu no mašīnītes. Narkomāns jautā puisītim:
-Ko raudi, puisīt?
-Es, es ripu pazaudēju!
-Nāc, es tev savas iedošu!
-Nē, man mamma teica uz zālītes sēdēt!
-Eh, ja man būtu tāda mamma...
1928364025972176490476063587079159669

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru