Nejaušs joks

Reiz, vecs vīrs, guļot uz nāves gultas tik ļoti gribēja visu savu naudu paņemt līdzi kapā, ka pieaicināja savu mācītāju, dakteri un advok...

Reiz, vecs vīrs, guļot uz nāves gultas tik ļoti gribēja visu savu naudu paņemt līdzi kapā, ka pieaicināja savu mācītāju, dakteri un advokātu un teica:
-Es katram no jums iedošu aploksni ar 30 000 latiem un bēru dienā jūs ielieciet tās aploksnes manā zārkā.
Bēru dienā visi trīs, kā solīts, ielika aploksnes zārkā, bet vēlāk, vēlot nelaiķim vieglas smiltis, mācītājs neizturēja sirdsapziņas urdas:
-Ziniet, kungi, man jums jāatzīstas...Manai draudzei vajadzēja jaunus tērpus un es zārkā ieliku tikai 20 000...
Brīdi klusējis ierunājas arī dakteris:
-Jāsaka, ka arī man nav gluži tīra sirdsapziņ...Manai slimnīcai tik ļoti vajadzēja jaunu automašīnu, ka es ieliku tajā aploksnē tikai 10 000...
Arī advokāts ar viltīgu smīnu sejā piebilda savu sakāmo:
-Ak jūs bezgoži!Es gan izrakstīju un ieliku zārkā aploksni ar čeku par visiem 30 000 latu!
19283640259721764906305913823543695992

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru