Nejaušs joks

Satiekas 3 draudzenes.Viena ir nesen salaulājusies, otra ir kāda mīļāka un trešā ir precēta 10 gadus.Izrunājušās par saviem vīriešiem, no...

Satiekas 3 draudzenes.Viena ir nesen salaulājusies, otra ir kāda mīļāka un trešā ir precēta 10 gadus.Izrunājušās par saviem vīriešiem, nolēma paeksperimentēt- uzģērbt ādas apakšveļu, masku un augstpapēžu kurpes, un tā sagaidīt vīriešus. Pēc nedēļas visas satiekas.Nesen salaulātā stāsta:"Vīrs atnāca mājās, ieraudzīja mani tādā tērpā, uzmetās man virsū, teica, ka esmu viņa mūža mīlestība un mēs nodarbojāmies ar seksu visu nakti. Mīļākā stāsta:"Es ierados pie viņa ofisā, aizslēdzu durvis, pavēru mēteli-tur tērps. Viņš neko neteica, bet mums bija sekss 5 stundas. 10 gadus precētā apmulsusi stāsta:"Vīrs atnāca no darba, es atvēru durvis-man mugurā ādas veļa, melnas augstpapēžu kurpes un uz sejas maska.Viņš paskatījās uz mani un jautāja :" Nu, kas vakariņās betmen?"
19283640259721764904723293914508881687

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru