Nejaušs joks

Satiekas 2 draudzenes-viena saka; -Es gribu iedzert un atslābināties, davai dzeram pie tevis? Otra; -Tu traka, man vīrs mājās, labāk pie ...

Satiekas 2 draudzenes-viena saka;
-Es gribu iedzert un atslābināties, davai dzeram pie tevis? Otra;
-Tu traka, man vīrs mājās, labāk pie tevis.
-Nē, man arī vīrs mājās.
Pirmā saka;
-Es zinu kur ir laba vieta, neviens netraucē, daudz puķes un klusums;ejam uz kapiem?!
Otrā;
-Tā ir laba doma;ejam...
Abas aiziet, izrunājas, piedzeras un vēlu vakarā atgriežas mājā...No rīta satiekas sievu vīri..
Viens saka--
-Tu zini, man liekas manai sievai ir mīļākais, vakar vēlu atgriezās mājās, galīgi pidzērusies un ar puķēm...
Otrs--
-Bet ar manu sievu ir pavisam traki, viņa atnāca mājās tāāda, ka knapi uz kājām turējās, bet tas nekas-viņai kaklā bija liels vainags ar uzrakstu" No brālības
19283640259721764906718634255199757843

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru