Nejaušs joks

Sieva brokastīs cep olas, Pēkšņi virtuvē ieskrien vīrs: --uzmanīgi- - kliedz, -UZMANĪGI! Uzlej vairāk eļļu! Ak mans Dievs! Tu cep pārāk d...

Sieva brokastīs cep olas,
Pēkšņi virtuvē ieskrien vīrs:

--uzmanīgi- - kliedz, -UZMANĪGI! Uzlej vairāk eļļu! Ak mans Dievs! Tu cep pārāk daudz olas vienlaicīgi! PĀRĀK DAUDZ! Apgriez viņas, APGRIEZ VIŅAS TIEŠI TAGAD! nepieciešams vairāk eļļu uzliet, ak mans Dievs, KUR LAIM MĒS ŅEMAM VAIRĀK EĻLU? Tūlīt viņas PIECEPSIES. uzmanīgi, UZMANĪGI! .es teicu - uzmanīgi!!! Tu nekad mani neklausi, kad cep olas! NEKAD! pagriez vinās. STEIDZAMI! tu ko, psihā? Tu esi pie pilna prāta? Neaizmirsti par sāli. Tu vienmēr aizmirsti piebērt sāli! pieber sāli, PIEBER SĀLI! S-Ā-L-L-L-I!!!

sieva izbrīnijusies raugās uz vīru:

-Kas Tev šodien lēcies?! Vai Tu domā, ka es neesmu spējīga pagatavot ceptu olu?

Vīrs mierīgi paskaidro:

-Es tikai gribēju Tev parādīt, ko es izjūtu, kad vadu mašīnu Tavā klātbūtn
1928364025972176490623965766478520270

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru