Nejaušs joks

Sēž vīrs upmalā un makšķerē. Nekas neķeras. Te pēkšņi no ūdens iznirst maza vardīte un saka: “Čau onkul!” Vecis: “čau!” Vardīte: “Klausie...

Sēž vīrs upmalā un makšķerē. Nekas neķeras.
Te pēkšņi no ūdens iznirst maza vardīte un saka: “Čau onkul!”
Vecis: “čau!”
Vardīte: “Klausies onkul, kā Tevi sauc?”
Vecis: “Kārlis”
Vardīte: “Kārļonkul, drīkst es te ap pludiņu biški papeldēšu?”
Vecis: “Peldi ar, tāpat jau nekas neķeras”
Tā nu vardīte peld ap pludiņu, līdz piekūst un prasa: “Kārļonkul, a drīkst es pasēdēšu uz pludiņa?”
Vecis: “Nu sēdi ar.”
Vēl pēc kāda brīža varde: “Kārļonkul, drīkst es Tev uz ceļiem pasēdēšu?”
Vecis: “Nu labi, sēdi.”
Tā nu abi sēž, skatās uz pludiņu, līdz atkal varde: “Kārļonkul, drīkst es Tev uz pleca pasēdēšu?”
Vecis: “Nu labi, sēdi.”
Nu abi sēž, skatās uz pludiņu.
Pēkšņi no ūdens iznirst vēl viena vardīte un prasa: “Onkul, drīkst es Tev uz otra pleca pasēdēšu?”
“EJ TU DIRST!!!……………….. Vai ne, Kārļonkul?…”
1928364025972176490191288200168252739

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru