Nejaušs joks

Skolotāja Jānītim uzdod mājas darbu uzraksti 3 teikumus Jānīts iet mājās skatās mamma runā pa telefonu jānīts saka pasaki man 2 teikumus ...

Skolotāja Jānītim uzdod mājas darbu uzraksti 3 teikumus Jānīts iet mājās skatās mamma runā pa telefonu jānīts saka pasaki man 2 teikumus māte saka - tu esi stulba; tu esi stulba. Jānīts pieraksta iet tālāk redz tēvs skatās televizoru jānīts: tēt pasaki man teikumu tētis atcērt - hahahaha hahahaha. Jānis pieraksta iet pie māsas saka to pašu ko pārējiem māsa lasa grāmatu un saka tarzāns bez biksēm tarzāns bez biksēm!!!

Jānīts aiziet uz skolu skolotāja saka pasaki man savus teikumus Jānīts: tu esi stulba; tu esi stulba Skolotāja: es tevi aizvedīšu pie direktores Jānīts: hahahaha hahahaha! Skololotāja: vai tu zini kas ir direktore. Jānīts: tarzāns bez biksēm tarzāns bez biksēm
19283640259721764908742139595419457380

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru