Nejaušs joks

Skolotāja bērniem uzdod uzdevumu: — Bērni, uzrakstiet pavisam īsu sacerējumu, kas beigtos ar vārdiem Mamma man ir tikai viena ! Kādu brīd...

Skolotāja bērniem uzdod uzdevumu:
— Bērni, uzrakstiet pavisam īsu sacerējumu, kas beigtos ar vārdiem "Mamma man ir tikai viena"!
Kādu brīdi bērni raksta, tad skolotāja sāk prasīt:
— Labi, Maijiņ, tad tu pirmā nolasi!
—Šovasar mēs ar mammu atpūtāmies pie jūras. Peldējāmies un daudz ēdām saldējumu. Es ļoti mīlu savu mammu – mamma man ir tikai viena!
— Lieliski, Maijiņ! Un tagad tu, Dacīt!
— Mēs ar tēti bijām aizbraukuši uz ārzemēm. Bija ļoti interesanti, bet es vienalga mammu mīlu vairāk. Jo mamma man ir tikai viena!
— Ļoti labi, Dacīt! Un tagad tu, Pēterīt!
— Ieeju virtuvē. Atveru ledusskapi. Tur stāv divas alus pudeles. Nu, es vienu uzreiz izdzēru. Dzirdu, ka otrā istabā mamma uz paģirām mostas un sauc: "Eu, sīkais, atnes man no ledusskapja divas alus pudeles!" Bet es viņai atbildu: "Mamma, man ir tikai viena!"
19283640259721764904259346678952623986

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru