Nejaušs joks

Autoinspektors atbraucis pēc izsaukuma un ieraudzījis apgāzušos mašīnu, kurai līdzās nervozi pīpēdama atrodas sakrāsots sievisķis. - Nu k...

Autoinspektors atbraucis pēc izsaukuma un ieraudzījis apgāzušos mašīnu, kurai līdzās nervozi pīpēdama atrodas sakrāsots sievisķis.
- Nu kā tad Jums tas gadījās?
- Nu, mierīgi braucu, nevienu neaiztieku, pēkšņi redzu - eglīte, es pa labi, bet tur atkal eglīte, es pa kreisi - atkal eglīte, es pa labi - atkal eglīte, es pa kreisi - atkal eglīte...nu un apgāzos.
- Ko tu galīgi jukusi esi? Te taču 10km rādiusā neviena koka nav!
- Bet es redzēju!!!
Te otrs autoinspektors paskatās uz viņas mašīnu un sauc:
- Muļke, tas taču Tev gaisa atsvaidzinātājs uz spoguļa karājas ...!!!!
19283640259721764905727476357728006646

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru