Nejaušs joks

Smadzenes: — Vai, cik slikti… Acis, verieties vaļā! Acis: — Nu, atvērāmies. Palika vieglāk? Aknas: — Palīgā, kur es esmu? Smadzenes: — Ku...

Smadzenes:

— Vai, cik slikti… Acis, verieties vaļā!

Acis:

— Nu, atvērāmies. Palika vieglāk?

Aknas:

— Palīgā, kur es esmu?

Smadzenes:

— Kur, kur? Pagaidām vietā…

Melnais humors:

— Bet drīz jūs izgriezīs, ha, ha!

Smadzenes:

— Kas vakar notika? Cik mēs izdzērām?

Atmiņa:

— Kā lai es to zinu! Jūs jau vakar mani izslēdzāt pēc trešās glāzes.

Pūslis:

— Beidziet strīdēties, man vajag uz tualeti!!!

Kājas:

— Pacieties. Tevis dēļ tik tālu vilkties…

Smadzenes:

— Kājas! Ceļamies un ejam! Astoņi no rīta, laiks uz darbu.

Sirdsapziņa:

— Bet nomazgāties?

Kuņģis:

— Pa purnu negribi? Kur tu vakar biji? Tevis dēļ manī divus litrus ielēja!

Sirdsapziņa:

— Bet kurš lēja?

Kājas:

— Rokas, protams. Paskat, kā šodien trīc.

Rokas:

— Maitas jūs visi esat! Mums šodien jāstrādā, bet jūs ņirgājaties.

Smadzenes:

— Kājas, vai jūs nesapratāt? Ceļamies un sākam kustēties uz darbu!

Pūslis:

— Kājas, tualetē ieejiet! Es neesmu no gumijas!

Atmiņa:

— Atcerējos! Vakar bija dzimšanas diena. Mēle vēl tādu sviestu nesa.

Mēle:

— Tikai nevajag! Es smuki runāju.

Plaušas:

— Veči, kādu dūmu derēja uzvilkt…

Mēle:

— Kā tad! Mutē jau tagad kā kaķīšu kastītē!

Aknas:

— Vēl arī kefīriņš derētu.

Rokas:

— Stulbās, kāds kefīriņš? Simt gramus vajag. Citādi šodien strādāt atsakāmies principā.

Smadzenes:

— Kā jūs man visi esat apnikuši! Kājas, pienesiet organismu pie bāra. Tur vēl puspudelei vajadzēja būt…
19283640259721764905247939961372126533

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru