Nejaušs joks

Skolotāja saka bērniem: -Uz rītdienu jums ir jāpieraxta burtnīcās tie vārdi ko vecāki, māsas un brāļi saka….. Lab jānīts šovakar iet pie ...

Skolotāja saka bērniem: -Uz rītdienu jums ir jāpieraxta burtnīcās tie vārdi ko vecāki, māsas un brāļi saka…..
Lab jānīts šovakar iet pie mammas. Jānītis: Mammu palīdzi man izpildīt mājas darbu  Mamma: Jānīt tagat es nevaru, skatos romānu.Jānīts nokāris galvu iet pie māsas.
Jānīts:māsiņ palīdzi izpildīt mājas darbu.Māsa: ej dirst . un aizcert durvis.
Nu jānīts iet pie brāļa. Jānītis: palīdzi man izpildīt mājas darbu. Brālis : ej takš tu vienreiz nahuj. Nu jānīts iet pie tēta…. Jānīts pat nepaguvis pateikt vārdu Tētis: dēliņ skaties redz kur tarzanka ar pliku dirsu skraidā pa ielu. Nākošā diena skolā!
Skolotāja: nu kas nāks pirmais? Jānīti: es, es, es !! Nu ok jānīts iet ar, un sāk nolasīt savu mājas darbu ! –Mamma tā teic : Jānīt tagat es nevaru, skatos romānu..Māsa: ej dirst… Brālis: ej takš tu vienreiz nahuj. Tētis: dēliņ skaties redz kur tarzanka ar pliku dirsu skraidā pa ielu… Skolotāja ļoti dusmīga saka: viss pietiek ejam pie direktora!!
Jānīts: Ok …Skolotāja: tu vispār zini kas ir direktors? Jānītis :Jā, tarzanka kas skraidā ar pliku dirsu pa ielu!
19283640259721764902902333216673641144

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru