Nejaušs joks

Tiesā divus narkomānus. Tiesnesis lasa spriedumu: - Ja katrs no jums pēc nedēļas būs pierunājis atmest narkotiku lietošanu vismaz 5 cilvē...

Tiesā divus narkomānus. Tiesnesis lasa spriedumu:
- Ja katrs no jums pēc nedēļas būs pierunājis atmest narkotiku lietošanu vismaz 5 cilvēkus, mēs jūs atbrīvosim.
Pēc nedēļas pirmais atskaitās:
- Man izdevās pierunāt 10 cilvēkus.
- Kādā veidā??
- Es izmantoju apļu metodi. Zīmēju lielu apli, bet blakus mazu apli un teicu: pirmais aplis-tās ir jūsu smadzenes pirms narkotiku lietošanas, bet otrs - pēc.
Otrs narkomāns:
- Es pierunāju 180 cilvēkus.
- Ko tu stāsti! Kādā viedā??
- Es arī izmantoju apļu metodi. Tikai es teicu, ka mazais aplis - jūsu caurums dibenā pirms nokļūšanas cietumā, bet lielais - pēc.
19283640259721764904178808940801512240

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru