Nejaušs joks

Tev zvana četros no rīta un prasa: Tu guli? Zvana mājas telefons. Tu pacel. Tev jautā: Tu esi mājās? Nē, es esmu Havaju salās. Vnk. man ...

Tev zvana četros no rīta un prasa:
Tu guli?

Zvana mājas telefons. Tu pacel. Tev jautā:
Tu esi mājās?
Nē, es esmu Havaju salās. Vnk. man numurs tāds pats kā mājas telefonam xD

Veikalā. Esi iepircies par kādiem latiem piecdesmit.
Tev prasa pārdevēja:
Maisiņu vajag?
Nē, es visu salikšu kabatās un iešu uzmanīgi, lai nekas neizksirstu xD

Tu precies. Tev jautā:
Natālija, tu pieņem Jāni par savu vīru?
Nē, iedodat man mirkli apdomāties xD Varbūt neprecēšos xD

Meitene puisim jautā: Es tev esmu pirmā?
Puisis: Protams, ka jā. Tikai runājam ātrāk. Man pēc bērniem uz bērnudārzu jāiet xD

Meitene jautā puisim: Forši man nagus nokrāsoja?
Kā lai puisis to zin xD

SMS sešos no rīta, svētdienā: Guli?
Un pat ja tu neguli tu abildi: jā xD


Ej pa ielu. Tev salauzta roka. Satiec draugu. Viņš tev jautā: Roku salauzi?
Nē, kāju. Vnk. man neērti tur ģipsi turēt xD
19283640259721764901813940205662172638

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru