Nejaušs joks

Tēt, matemātikas skolotāja tevi uz skolu izsauca. - Kas noticis? - Viņa man prasīja: Cik būs 7*9? , un es atbildēju: 63 , savukārt viņa: ...

Tēt, matemātikas skolotāja tevi uz skolu izsauca.
- Kas noticis?
- Viņa man prasīja: "Cik būs 7*9?", un es atbildēju:
"63", savukārt viņa: "bet, cik būs 9*7?", un es
atbildēju: "Kāda, na***, tur starpība?"...
- Patiešām, kāda starpība? - atbild tēvs, -labi, aiziešu.
Nākamajā dienā atnāk dēls no skolas, pienāk pie tēva un:
- Tēt, Tu uz skolu jau biji?
- Vēl ne.
- Tas labi, jo tagad tevi izsauc fizkultūras skolotajā.
- Par ko?
- Mēs nodarbojamies ar fizkultūru, viņa prasīja, lai paceļu labo roku,
un es pacēlu. Pec tam kreiso, un es pacēlu. Pēc tam viņa prasīja, lai
paceļu labo kāju, un es pacēlu. Bet tagad viņa saka, lai paceļu es
kreiso kāju. Es viņai atbildu: "Bet ko, man vēl tagad uz pim*ja
jāstāv būs?"
- Jā, patiešām..., - atbild tēvs, - labi, aiziešu.
Nākamajā dienā dēls atkal nāk no skolas:
- Papa, tu uz skolu biji?
- Vēl ne.
- Nesteidzies, mani izslēdza.
- Par ko?
- Mani izsauca pie direktora, un aizgāju uz viņa kabinetu, kur sēdēja
matemātikas skolotāja, fizkultūras un zīmēšanas skolotāja.
- A, na***, zīmēšanas skolotāja atnāca?
- Es tā arī paprasīju.
19283640259721764903642124964369538506

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru