Nejaušs joks

Trīs mākslinieces - vēderrunātājas strīdās, kā ar savu mākslu cilvēkus izbiedējušas. - Es vienreiz nobiedēju pavāru ēdnīcā. Ņēmu zivi un ...

Trīs mākslinieces - vēderrunātājas strīdās, kā ar savu mākslu cilvēkus izbiedējušas.
- Es vienreiz nobiedēju pavāru ēdnīcā. Ņēmu zivi un ar vēderu saku - Neiesaku mani ņemt, es jau bāzē sabojājos.
- Tas jau nekas. Es kaimiņu nobiedēju, kas viņš suni veda pastaigāties. Nostājos blakus un saku - Saimniek, tas ir mans pēdējais brīdinājums, ja bez saites vedīsi laukā, visu dzīvoili pieķēzīšu.
- Tas jau arī nekas? Es vienu nobiedēju tā, ka viņš noģība. Nokrita uzreiz, kā izdzirdēja - Eh, žēl, ka man zobiņu nav!
- Kas te briesmīgs?
- Tas notika pie ginekologa apmeklējuma laikā.
19283640259721764906119624711910287390

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru