Nejaušs joks

Trīs jaunie krievi lielās ar saviem panākumiem. Pirmais: - Es nopirku jaunu kotedžu par pieciem miljoniem! Liela, ģimenei patīk, skats uz...

Trīs jaunie krievi lielās ar saviem panākumiem. Pirmais:
- Es nopirku jaunu kotedžu par pieciem miljoniem! Liela, ģimenei patīk, skats uz upi, blakus - prezidenta rezidence.
Trešais:
- Bet es esmu sev jaunu šoferi atradis – ļoti apmierināts!
Otrais:
- Es esmu jahtu nopircis. Viss kā nākas – 100 metri, par 20 miljoniem, drīz došos braucienā pāri Klusajam okeānam.
Trešais:
- Bet man ir jauns šoferis! Tā mani vadā, tik perfekti apdzen pārējos, apgriežas – augstākā klase!
Abi pārējie:
- Apnicis esi ar savu šoferi! Ir nu gan, ar ko lielīties – šoferi atradis!!!
Trešais:
- Redziet, man viņu dēls ieteica, jo tādās lietās kaut ko saprot... vai nu ebrejs, vai vācietis - uzvārds viņam tāds savāds. Tūlīt atcerēšos! Āāā – Šumahers!
19283640259721764902719071837085012939

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru