Nejaušs joks

Vīrietis aiziet uz autosalonu, cerībā nopirkt auto. Ieiet iekshaa un saka: -Man vajadzeetu mazu un eertu gjimenes auto! Salona iipashniek...

Vīrietis aiziet uz autosalonu, cerībā nopirkt auto.
Ieiet iekshaa un saka:
-Man vajadzeetu mazu un eertu gjimenes auto!
Salona iipashnieks atbild:
-Varu jums piedaavaat Ford Focus! Ideaala mashiina gjimenei.Turklaat ar vinju var izdariit daudz fokusu!
Pirceejs domaa!
Salona iipashnieks saka:
-Brauciet liidzi es jums paraadiishu!
Abi brauc un nostaajas pie muura sienas!
Iipashnieks saka:
-Aizveriet acis!
Pirceejs aizver!
Salona iipashnieks apbrauc muura sienai otraa pusee un saka:
-Redziet.es izbraucu cauri sienai!
Pirceejs saka:
-Es njemu shito mashiinu!
Paarbraucis maajaa visa gjimene salien iekshaa!
Teevs saka:
-Aizveriet acis! Es jums paraadiishu fokusu!
Visa gjimene aiztaisa acis un teevs spiezh pedaali griidaa un brauc taisni kokaa un ietriecas!
Teevs bljauj:
-Kursh atveera acis!!!
19283640259721764902711316826300299951

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru