Nejaušs joks

*Blondīnei piedzimst dvīņi. Pie sevis viņa domā: `tas viens no mana vīra, bet no kā tas otrs?` *Kāpēc blondīnēm datora monitoram priekšā ...

*Blondīnei piedzimst dvīņi. Pie sevis viņa domā: `tas viens no mana vīra, bet no kā tas otrs?`

*Kāpēc blondīnēm datora monitoram priekšā ir aizkari? Tāpēc, lai viņa varētu atvērt `Windows`!

*Sieviešu 3 dzēruma pakāpes:
1) esmu piedzērusies;
2) kas piedzērusies? Es piedzērusies???
3) uz taksista jautājumu, kur dosimies? Iesit viņam ar somiņu pa galvu un atcērt, kas Tev par daļu?

*- Kura ir pati gudrākā šūna blondīnes ķermenī?
- Spermatozoīds..

*Divas blondīnes pastaigājoties atrod spoguli.
Viena no viņām paceļ to un domīgi piebilst:
“...Hmm...Kaut kur es šo sievieti esmu redzējusi...”
Otra blondīne paņem no savas draudzenes spoguli un nicīgi nosprauslājas:
“Phh... Protams ka tu viņu esi redzējusi! Tā taču esmu es!”

*Blondīne atnāk ciemos pie savas draudzenes.
Tā saka:
-Ārā ļoti stipri līst. Izskatās, ka līs visu nakti, tādēļ labāk paliec pie manis pa nakti. Blondīne piekrīt. Pēc laika draudzene pamana, ka blondīne kaut kur pazudusi. Pēc stundas viņa ierodas galīgi slapja. Draudzene nesaprašanā:
-Kur tu biji?
-Nu, kā tu teici, lai es palieku pie tevis pa nakti. Tad nu es aigāju uz mājām pēc pidžamas!

*Ka sauc blondīni ar krāsotiem matiem?
-Mākslīgais intelekts

*Kāda ir vienīgā vieta, kur blondīnei var būt melni mati?
Starp zobiem

*Divas blondīnes dzīvo kopā.
Viena no vannas istabas sauc: Atnes man lūdzu šampūnu!
Otra blondīne: Kāpec? Vannas istaba taču ir pilna ar šampūniem.
-Jā, bet te uz visiem rakstīts- sausiem matiem, bet es savējos jau esmu saslapinājusi!

*Blondīne iznāk no tualetes un sašutusi stāsta draudzenei: `Ieeju tualetē, nokārtojos, nolaižu ūdeni un domāju, kas te tā smird.. Izrādās podam ūdens negāja.. nu neko, aizgāju nolaist ūdeni blakus kabīnē...`

*Kāpēc blondīnes kakā divās čupiņās?
Jo aizmirsa nogērbt stringus!
19283640259721764905428179466907512234

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru