Nejaušs joks

Divas blondīnes dzīvo kopā. Viena no vannas istabas sauc: Atnes man, lūdzu, šampūnu!-Otra blondīne:: Kāpēc? Vannas istaba taču ir pilna a...

Divas blondīnes dzīvo kopā.
Viena no vannas istabas sauc: Atnes man, lūdzu, šampūnu!-Otra blondīne:: Kāpēc? Vannas istaba taču ir pilna ar šampūniem.
-Jā, bet te uz visiem rakstīts- sausiem matiem, bet es savējos jau esmu saslapinājusi!

Vīrietim salūzis auto. Viņš ieslēdz avārijas gaismas un sāk prātot, ko darīt, bet aizmugurē atskan skaļa, uzstājīga signalizēšana. Vīrietis ierauga auto, kuram pie stūres sēž blondīne un turpina signalizēt.
- Kas jums lēcies? Pārstājiet signalizēt un apbrauciet manu auto!
- Bet kā es varu zināt, kur jūs brauksiet!?
- ???
- Nu jums taču deg gan labā, gan kreisā pagrieziena ugunis!

Policijas iecirknī iezvanās telefons. Zvana satraukta blondīne: Palīdziet es esmu apzagta! Viņi nozaguši no manas mašīnas pilnīgi visu! Pedāļus, stūri, radio, ...
Policisti nav vēl aizbraukuši pie blondīnes, kad atkal pienāk zvans. Atkal blondīne: Viltus trauksme! Es tikai biju iesēdusies aizmugures sēdeklī!

- Kāpēc blondīne pārrāpās pāri stikla sienai?
- Viņa gribēja redzēt, kas ir otrā pusē.

- Kā sauc procesu, kad viena blondīne iepūš otrai ausī?
- Datu pārraide.

-Kas jādara blondīnei, lai notievētu par 2 kg?
- jānomazgā no sejas kosmētika!

19283640259721764908222685449020376590

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru