Nejaušs joks

Frāzes, ko vīrieši vēlas dzirdēt no sievietēm. - Piedod, man nebija taisnība! Es kļūdījos. - Vai es nerunāju par daudz? - Iešu es ka nafi...

Frāzes, ko vīrieši vēlas dzirdēt no sievietēm.
- Piedod, man nebija taisnība! Es kļūdījos.
- Vai es nerunāju par daudz?
- Iešu es ka nafig!
- Es nolēmu sākot no šodienas staigāt pa māju kaila.
- Mēs ar draudzenēm nolēmām Tev sagādāt pārsteigumu. Meitenes, izģērbjamies!
- Mana māsa grib pa nakti palikt pie mums. Vai Tev nav nekas pretī, ja viņa gulēs ar mums?
- Pie saviem vecākiem es pati aizbraukšu, bet Tu tikmēr aizej ar draugiem uz striptīzu....
- Mani tik ļoti uzbudina tas, ka Tu esi piedzēries...
- Mums veicas! Liec atkal uz melnā!
- Davai labāk iedzersim alu un paskatīsimies futbolu, nu i nafig tos veikalus.
- Dārgais, mūsu jaunā kaimiņa meita atkal pieņem saules peldes, aizej ievērtē pupus!
- Vai Tu varētu man vēlreiz papliķēt pa dibenu?
19283640259721764901339567680302431830

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru