Nejaušs joks

Ezītis dzīvo kopā ar lāci... bet ezītim ir problēmas ar alkaholismu..Par to lācītis viņu sit. Vienu dienu ezītis atnāk mājās un saka lāci...

Ezītis dzīvo kopā ar lāci... bet ezītim ir problēmas ar alkaholismu..Par to lācītis viņu sit. Vienu dienu ezītis atnāk mājās un saka lācim: "Daram tā - tu mani vairs nesitīsi, bet es vairs nedzeršu!" Lacis saka, ka tā var. Paiet 3 mēneši.. ezītis nav dzēris ..un prasa lācim vai var tā, ka viņš aiziet vienu vienīgu reizīti iedzert, bet lācis viņu par to nesitīs? Ok. Atnāk ezītis mājās galīgi pārdzēries un nosauc laci par "pi***." Lācis valdās.. Bet no rīta ezītis pamostas gultā bez adatām un galīgi sadauzīts. Prasa kāpēc lācis viņu sita ..? Lācis saka: "Kad tu mani divas reizes par pi*** nosauci.. es valdījos, kad uzčurāji uz paklāja .. ar valdījos, bet kad tu noliki kluci manā gultā, izrāci sev visas adatas... saspraudi sūdā un teici, ka tas tavs brālis un ka viņš tagad dzīvos kopā ar mums... Es vairs nenoturējos!"
19283640259721764904032644689073264098

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru