Nejaušs joks

Iet pa ceļu Sniegbaltīte, Īkstīte un šreks. Iet un sarunājas. Sniegbaltīte saka: - Es esmu visskaistākā! Īkstite saka: - Es esmu vismazāk...

Iet pa ceļu Sniegbaltīte, Īkstīte un šreks. Iet un sarunājas.
Sniegbaltīte saka:
- Es esmu visskaistākā!
Īkstite saka:
- Es esmu vismazākā un visņiprākā!
šreks saka:
- Bet es esmu visbriesmīgākais!
Tā viņi iet, kamēr ierauga būdiņu. Uz durvīm rakstīts: Patiesības spogulis. Sniegbaltīte pirmā ieiet iekšā, pēc brīža nāk laukā, skaļi raudādama:
- Izrādās, es neesmu visskaistākā, ir vēl Apburtā princese.
Ieiet Īkstīte un arī nāk laukā vienās asarās:
- Izrādās, es neesmu vismazākā un visņiprākā, ir vēl Sprīdītis
Ieiet šreks. Pēc brīža nāk laukā, briesmīgi pārskaities:
- B*aaa, kas ir Kalvītis?!
19283640259721764908783376233095315950

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru