Nejaušs joks

Iet pa celju Sniegbaltite, Ikstite un Shreks. Iet un sarunajas. Sniegbaltite saka: -Es esmu visskaistaka! Ikstite saka: -Es esmu vismazak...

Iet pa celju Sniegbaltite, Ikstite un Shreks. Iet un sarunajas.
Sniegbaltite saka:
-Es esmu visskaistaka!
Ikstite saka:
-Es esmu vismazaka un visnipraka!
Shreks saka:
-Bet es esmu visbriesmigakais!
Ta vini iet, kamer ierauga budinu. Uz durvim rakstits: “Patiesibas spogulis”. Sniegbaltite pirma ieiet ieksha, pec briza nak lauka, skali raudadama:
-Izradas, es neesmu visskaistaka, ir vel Apburta princese….
Ieiet Ikstite un ari nak lauka vienas asaras:
-Izradas es neesmu vismazaka un visnipraka, ir vel Spriditis…
Ieiet Shreks. Pec briza nak lauka, briesmigi parskaities:
-Blja, kas ir Kalvitis?!
[21:52:06] *BumBuliits*: Sarunājas divas blondīnes:
- Klausies… Tu gadījumā nezini, ko nozīmē: I don’t know?
- Es nezinu.
- Nu vot… un nu neviens nezin!… :E
19283640259721764901776416911324899849

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru