Nejaušs joks

Ienāca man prātiņā Ielīst lauvas krātiņā Vecais lauva nobijās Izstiepās un nobeidzās. Salatēvs ar ziemeļbriedi, Apčurāja mežā priedi. Ma...

Ienāca man prātiņā
Ielīst lauvas krātiņā
Vecais lauva nobijās
Izstiepās un nobeidzās.


Salatēvs ar ziemeļbriedi,
Apčurāja mežā priedi.
Mazais rūķis lamājas,
Slapjš zem priedes vazājas...

Es mīlu Tevi,
Tu -mani,
Mēs mīlam abi,
Iedzert šņabi.

Salavecis stipri ārdās.
Divas egles viņam rādās;
Kamanas tas nodzēris.
Briežus desām nodevis.

Manu mīļo zaķīti
Pieglaudies pie krūts.
Ieklausies kā vēderā
Klusi cērmes rūc.


Salatēvs ar krutu bembi,
Notēloja baigo lempi.
Bērnim dala mantiņas,
Baida vecas tantiņas..


Nevaru brokastot, jo mīlu Tevi,
Nevaru pusdienot, jo mīlu Tevi,
Nevaru vakariņot, jo mīlu Tevi,
Nevaru aizmigt, jo gribas ēst!!!

Sieviete- dieviete
Vīrietis- velns
Vīrietis bez sievietes
Maziņš un melns

Mīļo čalīt, ej tu dirst,
Viss kas bijis jāaizmirst.
Jaunība ir tamdēļ dota,
Lai tā tiktu izmantota.

Kad tu būsi večiņa
Nopirksi sev brillītes
Un ar savu večuku
Lasīsi šīs rindiņas



Saruna starp viiru un sievu...
Sieva:Ja es nomirtu, tad Tu aprecētu kādu citu?
Viirs:Jā noteikti...
Sieva:Vaj viņa dzīvotu mūsu mājā?
Viirs:Jā noteikti...
Sieva:Vaj viņa gulētu Tev blakus?
Viirs:Jā noteikti..
Sieva:Vaj viņa lietotu manu mašīnu?
Viirs:Viņai nemaz tiesību nav!



Tēvs ar dēlu skatās vecu dokumentālu filmu par pilsoņu karu. Tēvs jautā dēlam:
- Bet vai tu zini, kas tie tādi baltie un kas tie tādi sarkanie?
- Nē, es zinu tikai, kas tie tādi zilie.



No cirka iznāk divi veči un sarunājas:
-Triku mākslinieks tiešām darīja brīnumu lietas, no cepures velkot ārā arvien jaunus un jaunus trusīšus.
-Nē!Brīnumus taisīja tie divi truši, kuri bija cepurē.



Wecaaki ielūgti pie draugiem, bet naw ar ko dēlēnu atstāt. Draugi ieteica, uzlikt atskaņotājā plati ar pasaku, bat dēlam – austiņas.
Tā arī izdarīja. Skatās apklusa un sēž mierīgi. Aizgāja vecāki ciemos.
Atgriežas. Ieiet bērnistabā un redz – dēls histērijā kliedz GRIBU, GRIBU un dauza ar galvu pret sienu.
Māte nolēma pati paklausīties kas tā par pasaku, uzlika austiņas un tur.....
Mazais, gribi es tew pastastisu pasaciņu..... ŽVIKS ... Mazais, gribi es tew pastastisu pasaciņu..... ŽVIKS Mazais, gribi es tew pastastisu pasaciņu ŽVIKS......

19283640259721764906642151405222506034

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru