Nejaušs joks

Iet vīrs pa mežu.Pretī-vecenīte malku nes. Vecenīte: -Palīdzi, klausies, malku aiznest! Vīrs aiznes. Vecenīte nu saka: -Bet vai tu zini, ...

Iet vīrs pa mežu.Pretī-vecenīte malku nes.

Vecenīte:

-Palīdzi, klausies, malku aiznest!

Vīrs aiznes.

Vecenīte nu saka:

-Bet vai tu zini, ka es esmu burve?Tu man palīdzēji, par to es tev trīs vēlēšanās izpildīšu!Saki, ko vēlis!

Vīrs priecīgs:

-Gribu Mersedesu sešsimto!

-Labi, iziesi no meža, tur stāvēs Mersedes sešsimtais!

-Gribu māju jūras krastā!

-Iekāpsi savā Mersedesā un brauc taisni, tur būs tev māja!

Vīrs jau no prieka nosvīdis:

-Gribu sev par sievu skaistuli!

-Labi, gaidīs tevi Mersedesā skaistule!

Vīrs skrien prom, bet vecenīte sauc:

-Klau, es tev palīdzēju, palīdzi arī tu man.

-Ko tu vēlies?

-Saproti, kauns teikt, vīrieti gribu!

-Nu labi!

Vīrietis padara darāmo un skrien prom, vecenīte sauc:

-Kalusies, cik tev gadu?

-24, a kas?

-Tik liels, bet pasakām vēl tici!!!
19283640259721764907650036746896133210

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru