Nejaušs joks

Iet vīrs pa mežu. Pretī - vecenīte malku nes. Vecenīte: ”Palīdzi, klausies, malku aiznest!” Vīrs aiznes. Vecenīte nu saka: ”Bet vai tu zi...

Iet vīrs pa mežu. Pretī - vecenīte malku nes.
Vecenīte: ”Palīdzi, klausies, malku aiznest!”
Vīrs aiznes.
Vecenīte nu saka: ”Bet vai tu zini, ka es esmu burve? Tu man palīdzēji, par to es tev trīs vēlēšanās izpildīšu! Saki, ko vēlies!”
Vīrs priecīgs: ”Gribu MERSEDESU sešsimto!”
”Labi, iziesi no meža, tur stāvēs MERSEDESS sešsimtais.”
”Gribu māju jūras krastā!”
”Iekāpsi savā MERSEDESĀ un brauc taisni, tur būs tev māja.”
Vīrs jau no prieka nosvīdis: ”Gribu sev par sievu skaistuli!”
”Labi, gaidīs tevi MERSEDESĀ skaistule.”
Vīrs skrien prom, bet vecenīte sauc: ”Klau, es tev palīdzeju, palīdzi arī tu man!”
”Ko tu vēlies?”
”Saproti, kauns teikt, vīrieti gribu!”
”Nu labi!” Vīrs padara darāmo un skrien prom, vecenīte pakaļ:
”Klausies, cik tev gadi ir?”
”24, a kas?”
”Tik liels, bet pasakām vēl tic!”
19283640259721764906408583727584218793

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru