Nejaušs joks

Jāj kovbojs pa tuksnesi, te redz, čūska uz ceļa guļ, šis paņem pistoli, tulīt jau šaus nost čūsku, bet pēkšņi tā ierunājas: -Nešauj mani,...

Jāj kovbojs pa tuksnesi, te redz, čūska uz ceļa guļ, šis paņem pistoli, tulīt jau šaus nost čūsku, bet pēkšņi tā ierunājas:
-Nešauj mani, par to es tev izpildīšu trīs vēlēšanās!
Kovbojs:
-Labs ir, es gribu, lai man pilsētā būtu liela māja, es izskatītos kā Breds Pits un man būtu daikts kā manam zirgam.
Čūska:
-Labi, viss būs, tik ej uz pilsētu un liecies gulēt, no rīta viss būs gatavs.
Kovbojs aiziet uz pilsētu, liekas gulēt un tik no rīta pieceļas. Skatās- guļ milzīgā istabā, pieiet pie spoguļa, skatās, seja gluži kā kinozvaigznei, domā pārbaudīs, vai trešā vēlēšanās arī ir piepildījusies. Novelk bikses, skatās:
-Sasodīts, kā varēju aizmirst, ka mans zirgs ir ķēve!
19283640259721764902386762623408146038

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru