Nejaušs joks

Jabut labam stastitajam lai šis joks iznaktu. Stastitajs iesak šādi: Šis joks ir cetras daļas. Saprotiet? Pirma daļa: Virs aizved sievu u...

Jabut labam stastitajam lai šis joks iznaktu. Stastitajs iesak šādi: "Šis joks ir cetras daļas. Saprotiet? Pirma daļa: Virs aizved sievu uz restoranu svinet laulibas atceri. Vins pasuta divus stekus - filet mignon un divas pudeles vinu. Sieva saka: "Mes esam precejusies 25 gadus. Tu zini, ka es esmu vegetariete un nedzeru ari vinu." Virs, agrak jau krietni iemetis, kliedz: "TURI MUTI! Es pasutu vakarinas. Tu edisi ko es pasutisu!" Virs tomer dabun pats apest abus stekus un izdzert abas pudeles. Tā, tagad otra daļa. Nakama rita viram lielas galvas sapes. Sieva taisa brokastis. Vina noliek viram prieksa olas un kafiju ar pienu. Virs saka: "Mes esam precejusies 25 gadus. Tu zini, ka es neciesu kultas olas un es dzeru kafiju tikai melnu." Sieva kliedz: "TURI MUTI! Es taisu brokastis! Tu edisi ko es tev dodu!" Tā, un tagad ceturta daļa... Šaja bridi kads no klausitajiem teiks: "Tu gribeji teikt treša daļa." Stastitajs tad kliedz: "TURI MUTI! Es stastu šo joku!"
19283640259721764903763862755861922386

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru