Nejaušs joks

* Ja mans suns būtu tikpat neglīts kā jūs, es viņam noskūtu pakaļu un pastaigās vestu atmuguriski. * Vai es varētu palūgt jūsu fotogrāfij...

* Ja mans suns būtu tikpat neglīts kā jūs, es viņam noskūtu pakaļu un pastaigās vestu atmuguriski.
* Vai es varētu palūgt jūsu fotogrāfiju? Es kolekcionēju dabas katastrofu ainas.
* Tu esi gracioza kā gazele, vai kā tur sauc to dzīvnieku ar garo snuķi.
* Man ir grūti atcerēties vārdus, - vai es drīkstu tevi saukt par Miskasti?
* Tavi mati ir tik aromātiski, kā slapja zeķe.
* Tavas acis ir kā zvaigznes- Viena augstāk otra zemāk.
* Tavas ausis ir kā margrietiņas- apkārt balts, vidū dzeltens.
* Tev ir gulbja kakls- ne gluži tik slaids, bet tik pat līks.
* Tev ir kājas kā stirnai- ne gluži tik slaidas, bet tikpat spalvainas.
* Tava balss skan kā mūzika, - kad plate ir bojāta.
* Tava āda ir maiga kā sešpadsmitgadīgai melonei.
* Man vajadzīgs vīrietis nevis rezerves daļas.
* Tu izskatītos daudz dabiskāk, ja uzstātos par šimpanzi.
* Paej ēnā, - saulē sūdi izžūst.
* Nopērc sev betona kurpes un ej peldēties!
19283640259721764907412128199080888545

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru