Nejaušs joks

Jānītis prasa omei: ome kā vieglāk izdomāt dzejoliti.ome:klausies pirmos vardus ko saka tavi vecaki.Labi Jānītis aiziet pie tēta tētis sa...

Jānītis prasa omei: ome kā vieglāk izdomāt dzejoliti.ome:klausies pirmos vardus ko saka tavi vecaki.Labi Jānītis aiziet pie tēta tētis saka stūlbā skolotaja stūlba skolotāja tad janits uziet pie mammas mama saka nu kur tā siļķe kažokā nu kur tā siļķe kažokā tad janitis uziet pie brā ļa brālis saka es esmu supermens es esmu supermens tad janitis iet pie māsas māsa dzied o beibe nevajag tā o beibe nevajag tā tad janis aiziet uz skolu skolotaja sakastasti dzejoli jani saka stūlbā skolotāja stūlbā skolotaja skolotajasaka kā tu mani nosauci siļķe kažokā kas tu tads esi lai mani tā apsaukatu es esmu supermens es esmu supermens skolotaja tūlīt iesi pie direktora o beibe nevajag tā
19283640259721764908776826889049941475

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru