Nejaušs joks

Jānītis aiziet uz skolu. Skolotāja prasa lai atskaita dzejolīti kas uz šodienu bija jāmācās.Jānītis saka ka nemāk skolotāja liek iemācīti...

Jānītis aiziet uz skolu. Skolotāja prasa lai atskaita dzejolīti kas uz šodienu bija jāmācās.Jānītis saka ka nemāk skolotāja liek iemācīties dzejoli uz rītdienu.
Jānītis aiziet mājās, aiziet pie mammas mamma griež siļķi un saka:""siļķe kažokā, siļķe kažokā"
Jānītis aiziet pie tēta , tētis runā pa telefonu:"tu esi stulba, tu esi stulba".
Jānītis aiziet pie brāļa , brālis spēlē video spēli un saka:""es esmu betmens, es esmu betmens..."
Jānītis aiziet pie māsas , māsa skatās romantisko filmu un saka:"" ooo beibe nedari tā, ooo beibe nedari tā..""
Nākošā diena Jānītis aiziet uz skolu skolotāja prasa:" Nu Jānīt, dzejolīti iemācījies?""
"jā"
"Siļķe kažokā, siļķe kažokā"
"Ko"
""Tu esi stulba, tu esi stulba"
""Un kas tad tu tāds esi ko?""
"Es esmu betmens, es esmu betmens""
Skolotāja pārskaitusies ved Jānīti pie direktora.
""OOO beibe nedari tā, ooo beibe nedari tā""
19283640259721764901533660764233665108

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru