Nejaušs joks

Jānītim mājas darbs- uzraksīt dzejoli. Viņš aiziet pie mammas un vaicā-Kā varētu sākties mans dzejolis? Mamma-Netraucē, es veļu mazgāju J...

Jānītim mājas darbs- uzraksīt dzejoli.
Viņš aiziet pie mammas un vaicā-Kā varētu sākties mans dzejolis?
Mamma-Netraucē, es veļu mazgāju
Jānīts uzraksta.
Tālāk vinš iet pie tēva-kā varētu turpināties mans dzejolis?
Tēvs skatās futbolu un nemaz nedzirdējis dēla jautājumu kliedz- urrā, urrā, urra!!!
Jānits uzraksta.
Viņš iet pie māsas un vaicā- kā varētu beigties dzejolis?
Māsa klausās mūziku un nedzirdējusi brāļa jautājumu dzied līdz dziesmai- Tarzāns bez apakšbiksēm, tarzāns bez apakšbiksēm.
Jānītis uzraksta.
SKOLĀ.
Visi citi jau dzejoli ir nolasijuši.
Skolotāja-Jānīt tagat tava kārta.
Jānītis-Netraucē es veļu mazgāju.
Skolotāja dusmīga-Tu tulīt aiziesi pie direktores.
Jānis-Urrā, urrā, urrā.
Skolotāja-tu maz zini kas ir direktore?
Jānītis-tarzāns bez apakšbiksēm, tarzāns bez apakšbiksēm
19283640259721764903422089703684000082

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru